Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

Remont zespołu pawilonów handlowo – usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zespołu pawilonów handlowo – usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu.

 

Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji remontu w etapach, które zapewnią oddawanie kolejnych pawilonów do użytkowania najemcom. Dla pawilonów oddawanych do użytkowania w poszczególnych etapach, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania każdorazowo pozwolenia na użytkowanie.

Etapy remontu obejmują:

  1. „Etap I” – Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego:
  • Przygotowanie pomieszczenia parteru lokalu nr 1 w pawilonie E na potrzeby przeniesionych najemców z innych pawilonów,
  • sprzedaż i montaż węzła cieplnego w piwnicy pawilonu E wraz z wykonaniem remontu części pawilonu E (podpiwniczenia w całości). Zamawiający zastrzega możliwość wyłączenia z przedmiotu Umowy sprzedaży i montażu węzła cieplnego, co szczegółowo określa 1 ust. 3 Umowy
  • remont pawilonów A i F wraz zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni.
  1. „Etap II”Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego remont pawilonu
    E (pozostała część niewykonana w Etapie I) oraz pawilonów B, C, D i I piętra wraz z zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:

  • Istotnych Postanowieniach Umownych (dalej: IPU) – zał. nr 8 do SIWZ;
  • Dokumentacji Projektowej wraz z opisem uzupełniającym – zał. nr 9 do SIWZ;
  • Przedmiarze robót – zał. nr 10 do SIWZ – stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy;
  • Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 11 do SIWZ;
  • Decyzji pozwolenia na budowę – zał. nr 12 do SIWZ;
  • Specyfikacją urządzenia rejestrującego –zał. nr 13 do SIWZ;
  • Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 14 do SIWZ;
  • Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych
    i współwłasności z udziałem Miasta Poznania – zał. nr 15 do SIWZ;
  • Wytyczne dotyczące kontenerów – zał. nr 16 do SIWZ;
  • Mapka poglądowa z podziałem na etapy – zał. nr 17 do SIWZ.
  • Schemat podziału pawilonów wraz z wytycznymi w zakresie podziału – zał. nr 18 do SIWZ
  • Wzór harmonogramu rzeczowo – finansowego – załącznik nr 19 do SIWZ

UWAGA! Zmiana terminu składania/otwarcia ofert:
Termin składania ofert: 17.05.2019 r. godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 17.05.2019 r. godz. 12:15

Termin składania ofert: 17-05-2019 12:00

Termin publikacji: 15-04-2019 15:22

Drukuj
Data wydruku: 25.04.2024 01:04


Załączniki

Ogłoszenie (183.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

SIWZ (313.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

IPU (323.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Załączniki do SIWZ (487.8 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Formularze (68.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_18.04.2019 (247.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_08.05.2019 + modyfikacja terminu składania/otwarcia ofert (251 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_08.05.2019 (85.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_09.05.2019 (510.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja z otwarcia ofert (416.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

wyniki (436.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (116.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Data wytworzenia informacji: 15.04.2019 15:22

Data aktualizacji informacji: 29.10.2019 10:56



Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.